Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S18, 42S18, 35C18, 38S18, 40C18, 50C18, 60C18, 65C18,... (2021-???) 175km » PHD229 trw
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s18, 42s18, 35c18, 38s18, 40c18, 50c18, 60c18, 65c18,... (2021-???) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHD229 TRW

PHD229 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD229
Przewód hamulcowy elastyczny PHD229
PHD229
65.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD229

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaDELCO
Długość [mm]335
Rozmiar gwintu 1M10x1
Średnica 1 [mm]10
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
nr EAN3322935301524
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD229 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L (dł. 335mm,śr. 10mm, M10x1) pasuje do: OPEL KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.2-2.0 08.84-07.94
numery OEM:
BEDFORD      5 62 344
BEDFORD      90236355
OPEL      5 62 344
OPEL      90236355
VAUXHALL      5 62 344
VAUXHALL      90236355
zamienniki:
315.815.1.0
brak
FTE automotive GmbH
440019032142
brak
MAGNETI MARELLI
SL 3392
brak
A.B.S.
83.5294-0316.3
brak
ATE
HBS4442
brak
QUINTON
9004229
brak
GIRLING
853638
brak
NK

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD229 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD229 TRW:

Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.