Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Renault MEGANE CC (EZ0/1_) 1.9 dCi (EZ0J, EZ1S) (2010.06-???) 131km » PJQ198 trw
wybrany samochód: 
Renault Megane Cc (ez0/1_) 1.9 Dci (ez0j, Ez1s) (2010.06-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ198 TRW

PJQ198 Wysprzęglik centralny sprzęgła TRW
262.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:7 szt.
: >10 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 7 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PJQ198

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]34,5
nr EAN3322938181345
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ198 TRW

Łożysko hydrauliczne koncentryczne FIAT BRAVO II; LANCIA DELTA III 1.4/1.4LPG 09.07-12.14
numery OEM:
FIAT      55209342
LANCIA      55209342
zamienniki:
9929C
brak
Car S.p.A (InterCar)
1301198
brak
GIRLING
990161
brak
KAWE

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła PJQ198 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu PJQ198zobacz instrukcję montażu PJQ198
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.