Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Rover 200 I sedan (XH) 216 (1985.03-1989.09) 83km » PMH1095 trw
wybrany samochód: 
Rover 200 I Sedan (xh) 216 (1985.03-1989.09) 83km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH1095 TRW

200.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

PMH1095

dostawca:

TRW

Ograniczenia producentaTRW
Wymiar gwintuM12x1
Liczba połączeń2
Średnica tłoka [mm]22,2
Ograniczenia producentaTRW
Wymiar gwintuM12x1
Liczba połączeń2
Średnica tłoka [mm]22,2

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH1095 TRW

POMPA HAM. SKODA FABIA/KAMIQ/SCALA 1,0-1,5 TSI/1,6 TDI 20-
numery OEM:
AUDI      2Q1 614 019 A
SEAT      2Q1 614 019 A
SKODA      2Q1 614 019 A
VOLKSWAGEN      2Q1 614 019 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH1095 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.