Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Jeep COMMANDER (XK, XH) 5.7 V8 4x4 (2005.09-2010.12) 326km » PMK482 trw
wybrany samochód: 
Jeep Commander (xk, Xh) 5.7 V8 4x4 (2005.09-2010.12) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK482 TRW

PMK482 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK482
Pompa hamulcowa PMK482
185.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK482

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M12x1
MateriałOdlew aluminiowy
Ilość połączeń2
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937230204
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK482 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: CHEVROLET CORSA, OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ZAFIRA A 1.2-2.2D 08.94-12.09
numery OEM:
OPEL      5 58 059
OPEL      5 58 174
OPEL      9117554
OPEL      9193225
VAUXHALL      5 58 059
VAUXHALL      9117554
VAUXHALL      9193225
CHEVROLET      5 58 059
CHEVROLET      9117554
CHEVROLET      9193225

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK482 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.