Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Saab 9-3X (YS3) 2.0 t BioPower XWD (2009.02-2012.12) 209km » PML483 trw
wybrany samochód: 
Saab 9-3x (ys3) 2.0 T Biopower Xwd (2009.02-2012.12) 209km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML483 TRW

PML483 Pompa hamulcowa TRW
trw PML483
Pompa hamulcowa PML483
PML483
trw PML483 Pompa hamulcowa
317.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 281.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:1 szt.
:2 szt. wysyłka Poniedziałek
:2 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

PML483

dostawca:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]25,4
nr EAN3322938187903
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML483 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (VF211), E (W211) 1.8-6.3 03.02-12.10
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      006 430 14 01
MERCEDES-BENZ      006 430 18 01
MERCEDES-BENZ      A 006 430 14 01
MERCEDES-BENZ      A 006 430 18 01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML483 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.