
| Długość [mm] | 55 |
| po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
| Rodzaj wahacza | Wahacz poprzeczny |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 62,9 |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | oś przednia, na górze |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Ciężar [kg] | 0,163 |
| nr EAN | 4046001362170 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-0708 VAICO
| AUDI | 4D0 407 516 A | |
| AUDI | 4D0 407 516 C | |
| SEAT | 4D0 407 516 A | |
| SEAT | 4D0 407 516 C | |
| SKODA | 4D0 407 516 A | |
| SKODA | 4D0 407 516 C | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 516 A | |
| VOLKSWAGEN | 4D0 407 516 C | |
| VAG | 4D0 407 516 C |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-0708 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.