Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-1909 vaico

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1909 VAICO

V10-1909 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

    Ocena:
numer części:

V10-1909

dostawca:

VAICO

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg] 0,79
nr EAN 4046001479083

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1909 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, SEAT EXEO, EXEO ST 11.00-05.13

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1909 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1909 producenta VAICO

AUDI

8E1955023B, 8E1955603A, 8E1955603B, 8E1955603C, 8E1955603D

SEAT

8E1955023B, 8E1955603A, 8E1955603B, 8E1955603C, 8E1955603D

numery OEM:
AUDI      8E1 955 023 B
AUDI      8E1 955 603 A
AUDI      8E1 955 603 B
AUDI      8E1 955 603 C
AUDI      8E1 955 603 D
SEAT      8E1 955 023 B
SEAT      8E1 955 603 A
SEAT      8E1 955 603 B
SEAT      8E1 955 603 C
SEAT      8E1 955 603 D
SKODA      8E1 955 023 B
SKODA      8E1 955 603 A
SKODA      8E1 955 603 B
SKODA      8E1 955 603 C
SKODA      8E1 955 603 D
VOLKSWAGEN      8E1 955 603 D
VAG      8E1 955 603 B
VAG      8E1 955 603 C
VAG      8E1 955 603 D

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-1909 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.