Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-2603 vaico

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2603 VAICO

V10-2603 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-2603
157.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Czwartek
:3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-2603

producent:

VAICO

Strona zabudowy z przodu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez silnika elektrycznego
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg] 0,98
nr EAN 4046001587696
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2603 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: VW PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI 03.05-12.15

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2603 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2603 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

3C1955601, 3C1955601A

numery OEM:
SEAT      3C1 955 601
SEAT      3C1 955 601 A
SKODA      3C1 955 601
SKODA      3C1 955 601 A
VOLKSWAGEN      3C1 955 601
VOLKSWAGEN      3C1 955 601 A
VAG      3C1 955 601
VAG      3C1 955 601 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-2603 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.