Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Fiat TEMPRA (159_) 1.8 i.e. (159.AN) (1992.03-1996.08) 105km » V20-0299 vaico
wybrany samochód: 
Fiat Tempra (159_) 1.8 I.e. (159.an) (1992.03-1996.08) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299 VAICO

V20-0299 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V20-0299
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299
V20-0299
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

V20-0299

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Typ skrzyni biegów4HP22/24-H
Ciężar [kg]0,327
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001278211
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 3 (E30), 5 (E28), 6 (E24), 7 (E23), 7 (E32) 1.6-5.0 10.75-09.94
numery OEM:
BMW      1 215 544
BMW      1 218 550
BMW      24 31 1 218 550
BMW      24 34 1 215 544

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0299 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.