Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C7 (4G2, 4GC) 1.8 TFSI (2014.09-2018.09) 190km » V38-0555 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 (4g2, 4gc) 1.8 Tfsi (2014.09-2018.09) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0555 VAICO

V38-0555 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V38-0555
289.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:2 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

31728-97X00

numer części:

V38-0555

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Typ skrzyni biegówJatco RL4F03A
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,17
nr EAN4062375058068
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
V38-0553 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V38-0554 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0555 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: INFINITI G20, NISSAN 100NX, ALMERA CLASSIC, ALMERA I, ALMERA II, ALMERA TINO, AVENIR, MICRA C+C III, MICRA II, MICRA III, NOTE, NV200 1.0-2.0D 01.90-
numery OEM:
NISSAN      31397-31X01
NISSAN      31397-31X02
NISSAN      31728-31X01
NISSAN      31728-31X01 kit
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V38-0555 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.