Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Suzuki SWIFT III (MZ, EZ) 1.5 (RS415, ZC21S) (2005.02-???) 102km » V40-1873 vaico
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Iii (mz, Ez) 1.5 (rs415, Zc21s) (2005.02-???) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-1873 VAICO

V40-1873 Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität VAICO
57.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

V40-1873

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska kulkowego
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]0,35
nr EAN4046001692581
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-1873 VAICO

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: OPEL AGILA, SUZUKI SPLASH, SWIFT III 1.0-1.6 02.05-
numery OEM:
OPEL      04708 282
OPEL      4708 282
OPEL      93193105
SUZUKI      41710-57K00
SUZUKI      41710-57K00-000
VAUXHALL      93193105

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, Original VAICO Qualität V40-1873 VAICO w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.