Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B906) 215 CDI (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2006.06-2009.12) 150km » V42-0746 vaico
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 3-t Platforma / Podwozie (b906) 215 Cdi (906.111, 906.113, 906.211, 906.213) (2006.06-2009.12) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V42-0746 VAICO

V42-0746 Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität VAICO
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

V42-0746

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
nr EAN4046001912924
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V42-0746 VAICO

Przewód hamulcowy elastyczny tył P (M10x1/M10x1) pasuje do: CITROEN C5 II, C5 III, C6, PEUGEOT 407, 407/KOMBI, 508 I, 508/KOMBI 1.6-3.0D 03.04-
numery OEM:
CITROËN      4806 E8
PEUGEOT      4806 E8
PEUGEOT      4806.E8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V42-0746 VAICO w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.