Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Audi A6 C6 (4F2) 2.7 TDI (2004.11-2011.03) 163km » V46-0920 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.7 Tdi (2004.11-2011.03) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, Green Mobility Parts V46-0920 VAICO

V46-0920 Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, Green Mobility Parts VAICO
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

V46-0920

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]106
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN4046001855443
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, Green Mobility Parts V46-0920 VAICO

Łożysko kolumny Mc Phersona przód L/P pasuje do: RENAULT CAPTUR I, CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, CLIO IV/KOMBI, MODUS, TWINGO III, ZOE, SMART FORFOUR 0.9-Electric 09.04-
numery OEM:
RENAULT      54 32 595 39R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łożysko walcowe, mocowanie amortyzatora, Green Mobility Parts V46-0920 VAICO w samochodach:

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.