Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Fiat DOBLO Autobus (263_) 1.6 D Multijet (263AXD1B, 263AXX1B) (2010.01-???) 105km » V52-0454 vaico
wybrany samochód: 
Fiat Doblo Autobus (263_) 1.6 D Multijet (263axd1b, 263axx1b) (2010.01-???) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V52-0454 VAICO

V52-0454 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V52-0454
271.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:7 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

45611-02700, 96567688

numer części:

V52-0454

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Typ skrzyni biegówJatco JF402E
Typ skrzyni biegówJatco JF405E
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania13
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,1
nr EAN4062375056729
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
V52-0452 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V52-0453 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V52-0454 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: CHEVROLET SPARK, DAEWOO MATIZ, HYUNDAI ATOS, KIA PICANTO I 0.8-1.2 02.98-
numery OEM:
HYUNDAI      45611-02700
HYUNDAI      45611-02700 kit
HYUNDAI      V520453
KIA      45611-02700
KIA      V520453
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V52-0454 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.