Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mercedes-benz ATEGO 2 1326 L (2004-???) 256km » V95-0006 vaico
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Atego 2 1326 L (2004-???) 256km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V95-0006 VAICO

V95-0006 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität VAICO
696.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V95-0006

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Długość [mm]200
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Przestrzegaj informacji montażowych
Szerokość [mm]140
Tryb pracyhydrauliczny
Ilość żeber6
Przestrzegać ilości napełnienia systemu
Nowa część
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Wysokość [mm]150
Typ pompypompa łopatkowa
Ciężar [kg]2,5341
nr EAN4046001559266
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V95-0006 VAICO

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: VOLVO 850, C70 I, S70, V70 I, XC70 I 2.0-2.5D 06.91-10.05
numery OEM:
VOLVO      3 546 383
VOLVO      3 546 907
VOLVO      35 469 071
VOLVO      8 251 728
VOLVO      8 603 048
VOLVO      9 139 564

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy, Original VAICO Qualität V95-0006 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.