Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy Iveco TRAKKER I AT720T41 (2007-2012) 411km » 11030153501 various suppliers
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I At720t41 (2007-2012) 411km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

USZCZELKA GŁOWICY VAG 11030153501 VARIOUS SUPPLIERS

11030153501 USZCZELKA GŁOWICY VAG VARIOUS SUPPLIERS
61.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: >10 szt.
 
    Ocena:
numer części:

11030153501

USZCZELKA GŁOWICY VAG
Ilość otworów : 2
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 06B103383AG
Numer dostawcy: 11030153501
USZCZELKA GŁOWICY VAG
Ilość otworów : 2
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 06B103383AG
Numer dostawcy: 11030153501

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie USZCZELKA GŁOWICY VAG 11030153501 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
AUDI      06B 103 383 AG
VOLKSWAGEN      06B 103 383 AG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie USZCZELKA GŁOWICY VAG 11030153501 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.