Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Iveco DAILY VI Platforma / podwozie 35S15, 55S15, 70S15, 70C15 (2014-???) 146km » 11210310801 various suppliers
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Platforma / Podwozie 35s15, 55s15, 70s15, 70c15 (2014-???) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT VAG 11210310801 VARIOUS SUPPLIERS

11210310801 TERMOSTAT VAG VARIOUS SUPPLIERS
26.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:6 szt. wysyłka Czwartek
:6 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 6 szt.
 
    Ocena:
numer części:

11210310801

TERMOSTAT VAG
Temperatura otwarcia [°c] : 87
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 03C121110A
Numer dostawcy: 11210310801
TERMOSTAT VAG
Temperatura otwarcia [°c] : 87
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 03C121110A
Numer dostawcy: 11210310801

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT VAG 11210310801 VARIOUS SUPPLIERS

numery OEM:
AUDI      03C 121 110 A
AUDI      3C 121 110 A
VOLKSWAGEN      03C 121 110 A
VOLKSWAGEN      3C 121 110 A
VAG      03C 121 110 A
VAG      3C 121 110 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT VAG 11210310801 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.