Długość [mm] | 470 |
Liczba przewodów | 4 |
nr EAN | 4103590941831 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda A2C59513318Z VDO
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
0015400517, 0015400617, 0015403717, 0015403817, 0015405017, 0015405117, 0015406017, 0015407917, 0015409417, 0015409517, 0025400117, 0025405717, A0015400517, A0015400617, A0015403717, A0015403817, A0015405017, A0015405117, A0015406017, A0015407917, A0015409417, A0015409517, A0025400117, A0025405717
MERCEDES-BENZ | 001 540 05 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 06 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 37 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 38 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 50 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 51 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 60 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 79 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 94 17 | |
MERCEDES-BENZ | 001 540 95 17 | |
MERCEDES-BENZ | 002 540 01 17 | |
MERCEDES-BENZ | 002 540 57 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 05 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 06 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 37 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 38 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 50 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 51 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 60 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 79 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 94 17 | |
MERCEDES-BENZ | A001 540 95 17 | |
MERCEDES-BENZ | A002 540 01 17 | |
MERCEDES-BENZ | A002 540 57 17 |
Zastosowanie Sonda lambda A2C59513318Z VDO w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.