
| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Ilość przewodów | 4 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001948206 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Q+, original equipment manufacturer quality V10-76-0154 VEMO
| AUDI | 04E 906 262 | |
| SEAT | 04E 906 262 | |
| SEAT | 4E906262 | |
| SKODA | 04E 906 262 | |
| SKODA | 4E906262 | |
| VOLKSWAGEN | 0 4E9 062 62 | |
| VOLKSWAGEN | 04E 906 262 | |
| VAG | 0 4E9 062 62 | |
| VAG | 4E9 062 62 |
Zastosowanie Sonda lambda, Q+, original equipment manufacturer quality V10-76-0154 VEMO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Q+, original equipment manufacturer quality V10-76-0154 VEMO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.