Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » V10-92-1499 vemo

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V10-92-1499 VEMO

V10-92-1499 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-92-1499

producent:

VEMO

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm] 11
Ilość zębów, pierścień ABS 45
Średnica wewnętrzna [mm] 77
średnica zewnętrzna [mm] 80,7
Ciężar [kg] 0,028
nr EAN 4046001946448

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V10-92-1499 VEMO

Pierścień ABS przód L/P pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2, VW PASSAT B5 1.6-6.0 03.94-01.05

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V10-92-1499 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V10-92-1499 producenta VEMO

AUDI

8D0498099Epart

VOLKSWAGEN

8D0498099Epart

numery OEM:
AUDI      8D0 498 099 E part
SEAT      8D0 498 099 E
SKODA      8D0 498 099 E
SKODA      8D0 498 099 E part
VOLKSWAGEN      8D0 498 099 E part
VAG      8D0 498 099 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V10-92-1499 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V10-92-1499 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.