Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD (2017.10-???) 326km » V15-99-2039 vemo
wybrany samochód: 
Volvo S90 Ii (234) T6 Drive-e Polestar Awd (2017.10-???) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V15-99-2039 VEMO

V15-99-2039 Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality VEMO
60.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Czwartek
:3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2039

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]87
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ciężar [kg]0,063
nr EAN4046001456121
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V15-99-2039 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (87°C) pasuje do: AUDI A3, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, TOLEDO IV, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK 1.2-1.6 07.01-06.15
numery OEM:
AUDI      03C 121 110 A
AUDI      3C 121 110 A
SEAT      03C 121 110 A
SEAT      3C 121 110 A
SKODA      03C 121 110 A
SKODA      3C 121 110 A
VOLKSWAGEN      03C 121 110 A
VOLKSWAGEN      3C 121 110 A
VAG      03C 121 110 A
VAG      3C 121 110 A

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V15-99-2039 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Original VEMO Quality V15-99-2039 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.