Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Aston Martin VANTAGE Vantage 4.7 V8 (2008.10-2018.07) 426km » V38-92-0001 vemo
wybrany samochód: 
Aston Martin Vantage Vantage 4.7 V8 (2008.10-2018.07) 426km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V38-92-0001 VEMO

V38-92-0001 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
vemo V38-92-0001
Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V38-92-0001
84.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V38-92-0001

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]10,1
Ilość zębów, pierścień ABS44
Średnica wewnętrzna [mm]76,8
średnica zewnętrzna [mm]87
Ciężar [kg]0,083
nr EAN4046001946400
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V38-92-0001 VEMO

Pierścień ABS przód L/P pasuje do: INFINITI G20, LDV CUB, NISSAN ALMERA II, ALMERA TINO, MAXIMA / MAXIMA QX IV, MAXIMA / MAXIMA QX V, PRIMERA, SERENA, VANETTE CARGO, X-TRAIL I 1.6-3.5 01.90-
numery OEM:
NISSAN      39211-2F025 part
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V38-92-0001 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V38-92-0001 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.