Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Citroën GRAND C4 SPACETOURER (3A_, 3E_) 1.2 PureTech 130 (2018.04-???) 131km » V46-92-0083 vemo
wybrany samochód: 
Citroën Grand C4 Spacetourer (3a_, 3e_) 1.2 Puretech 130 (2018.04-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0083 VEMO

V46-92-0083 Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality VEMO
35.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V46-92-0083

dostawca:

VEMO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Szerokość [mm]11,5
Ilość zębów, pierścień ABS26
Średnica wewnętrzna [mm]67,9
średnica zewnętrzna [mm]84
Ciężar [kg]0,092
nr EAN4046001946349
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0083 VEMO

Pierścień ABS tył L/P pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, LOGAN I, LOGAN/STEPWAY II, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC 1.2-2.0 01.91-
numery OEM:
RENAULT      77 00 428 821 part
RENAULT      77 00 827 866 part
RENAULT      77 00 839 322 part
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0083 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Pierścień nadajnika impulsów, ABS, Original VEMO Quality V46-92-0083 VEMO:

Wioletta, Nowogard
2023-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.