Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 059121111L volkswagen

TERMOSTAT VAG 059121111L VOLKSWAGEN

059121111L TERMOSTAT VAG VOLKSWAGEN
313.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

059121111L

dostawca:

VOLKSWAGEN

TERMOSTAT VAG
Temperatura otwarcia [°c] : 87
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 059121111F
Numer dostawcy: 059121111L
Kod GTU: Nie dotyczy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT VAG 059121111L VOLKSWAGEN

TERMOSTAT VW 87C 2,7TDI/3,0TDI

TERMOSTAT VAG 059121111L ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE TERMOSTAT VAG 059121111L producenta VOLKSWAGEN

VOLKSWAGEN

059121111F, 059121111H, 059121111L

AUDI

059121111F, 059121111H, 059121111L

numery OEM:
AUDI      059121111F
AUDI      059121111H
AUDI      059121111L
VOLKSWAGEN      059121111F
VOLKSWAGEN      059121111H
VOLKSWAGEN      059121111L
VAG      059121111F
VAG      059121111H
VAG      059121111L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie TERMOSTAT VAG 059121111L VOLKSWAGEN w samochodach:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.