Indeks: VAG 6RF820803A Marka: VAG Grupa towarowa TecDoc: Kompresor, klimatyzacja Nazwa: KOMPRESOR KLIMATYZACJI SKODA Opis: KOMPRESOR KLIMATYZACJI SKODA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1 Ilość w opakowaniu = 1 Zamiennik: : 6RF820803A Numer dostawcy: 6RF820803A
Parametry:Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 110
Liczba otworów do mocowania : 3
Indeks: VAG 6RF820803A Marka: VAG Grupa towarowa TecDoc: Kompresor, klimatyzacja Nazwa: KOMPRESOR KLIMATYZACJI SKODA Opis: KOMPRESOR KLIMATYZACJI SKODA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1 Ilość w opakowaniu = 1 Zamiennik: : 6RF820803A Numer dostawcy: 6RF820803A
Parametry:Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 110
Liczba otworów do mocowania : 3
Informacje
N-ry oe
Zamienniki
Zastosowanie w autach
Zapytaj o produkt
Dodatkowe informacje o produkcie kompresor klimatyzacji skoda 6RF820803A VOLKSWAGEN
numery OEM:
VAG
6R0820803A
VAG
6R0820803B
VAG
6RF820803
VAG
6RF820803A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach
Zastosowanie kompresor klimatyzacji skoda 6RF820803A VOLKSWAGEN w samochodach:
Kompresor klimatyzacji
Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.
Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.
Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.