Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Peugeot 505 (551A) 2.3 Turbo Diesel (1980.09-1986.06) 80km » 6RF820803A volkswagen
wybrany samochód: 
Peugeot 505 (551a) 2.3 Turbo Diesel (1980.09-1986.06) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

kompresor klimatyzacji skoda 6RF820803A VOLKSWAGEN

6RF820803A kompresor klimatyzacji skoda VOLKSWAGEN
1,132.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Środa
:2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

6RF820803A

producent:

VOLKSWAGEN

Indeks: VAG 6RF820803A
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Kompresor, klimatyzacja
Nazwa: KOMPRESOR KLIMATYZACJI SKODA
Opis: KOMPRESOR KLIMATYZACJI SKODA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 6RF820803A
Numer dostawcy: 6RF820803A
Parametry:Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 110
Liczba otworów do mocowania : 3
Indeks: VAG 6RF820803A
Marka: VAG
Grupa towarowa TecDoc: Kompresor, klimatyzacja
Nazwa: KOMPRESOR KLIMATYZACJI SKODA
Opis: KOMPRESOR KLIMATYZACJI SKODA
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 6RF820803A
Numer dostawcy: 6RF820803A
Parametry:Ilość żeber : 6
Koło pasowe o śr. [mm] : 110
Liczba otworów do mocowania : 3

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie kompresor klimatyzacji skoda 6RF820803A VOLKSWAGEN

numery OEM:
VAG      6R0820803A
VAG      6R0820803B
VAG      6RF820803
VAG      6RF820803A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie kompresor klimatyzacji skoda 6RF820803A VOLKSWAGEN w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.