Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 3136.88D50 wahler

Termostat układu chłodzenia 3136.88D50 WAHLER

3136.88D50 Termostat układu chłodzenia WAHLER
wahler 3136.88D50
Termostat układu chłodzenia 3136.88D50
3136.88D50
wahler 3136.88D50 Termostat układu chłodzenia
Termostat układu chłodzenia 3136.88D50 wahler
Termostat układu chłodzenia 3136.88D50 wahler
46.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
: >10 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

E2858853340A9

numer części:

3136.88D50

dostawca:

WAHLER

Temperatura otwarcia [°c] 88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 4029783006685

skład zestawu:
002154 Uszczelka, korpus termostatu
105433 Uszczelka, korpus termostatu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 3136.88D50 WAHLER

Termostat cieczy chłodzącej (88°C) pasuje do: VOLVO 340-360, CITROEN AX, BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, BX, C15, C15/MINIVAN, EVASION, JUMPER I, SAXO, XANTIA, XM, XSARA, ZX 0.9-2.0 10.72-06.20

Termostat układu chłodzenia 3136.88D50 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Termostat układu chłodzenia 3136.88D50 producenta WAHLER

CITROËN

133811, 133844, 7910011880, 96049146, 9605028680, 96057136

PEUGEOT

133727, 133811, 133844, 9605708780, 9605713680, 9619637980

FIAT

9605028680

numery OEM:
CITROËN      1338 11
CITROËN      1338 44
CITROËN      79 100 118 80
CITROËN      96 049 146
CITROËN      96 050 286 80
CITROËN      96 057 136
FIAT      96 050 286 80
PEUGEOT      1337 27
PEUGEOT      1338 11
PEUGEOT      1338 44
PEUGEOT      96 057 087 80
PEUGEOT      96 057 136 80
PEUGEOT      96 196 379 80

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 3136.88D50 WAHLER w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 3136.88D50 WAHLER:

Sławomir, Pruszków
2020-12-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, warszawa
2021-01-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Poznań
2019-11-08
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie wahler , także teraz
Mirosław Perkowski
2009-07-19
 5/5
Dobra cena niemiecka precyzja gwarancją niezawodności -polecam
Arunas, Juodenenai
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, Warszawa
2019-10-25
 5/5
Duża gama zamienników w dobrych cenach takich jak 410049.88D wahler który kupiłem przez stronę sklepu
Piotr, Błażowa
2020-04-09
 5/5
Zawsze kupuję części wahler i nigdy nie miałem z nimi problemów
Piotr, Bydgoszcz
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
ZBIGNIEW, Kiełczewo
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Bydgoszcz
2020-06-19
 5/5
Pasuje i działa!
Marcin, Dobre Miasto
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jarosław, Siemianowice Śląskie
2021-03-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wioletta, Grabica
2021-02-06
 5/5
wszystko zgadza się z opisem dobra jakość

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.