Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford FOCUS II (DA_, HCP, DP) 2.0 TDCi (2004.07-2008.01) 133km » 21475 walker
wybrany samochód: 
Ford Focus Ii (da_, Hcp, Dp) 2.0 Tdci (2004.07-2008.01) 133km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 21475 WALKER

21475 Tłumik WALKER
walker 21475
Tłumik 21475
21475
walker 21475 Tłumik
Tłumik 21475 walker
Tłumik 21475 walker
Tłumik 21475 walker
448.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

21475

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]600
Ciężar [kg]7,350
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490214751
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 21475 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 600mm) pasuje do: PEUGEOT 406 2.0/2.2/3.0 04.96-12.04
numery OEM:
PEUGEOT      1726EF
PEUGEOT      1726N2
PEUGEOT      1726NX
PEUGEOT      1726P6
PEUGEOT      1726S5
PEUGEOT      1726SC
PEUGEOT      9802394880

Zastosowanie Tłumik 21475 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 21475 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.