Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Nissan PRIMERA Hatchback (P12) 2.2 dCi (2003.04-???) 139km » 22011 walker
wybrany samochód: 
Nissan Primera Hatchback (p12) 2.2 Dci (2003.04-???) 139km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22011 WALKER

22011 Tłumik WALKER
walker 22011
Tłumik 22011
22011
walker 22011 Tłumik
Tłumik 22011 walker
Tłumik 22011 walker
Tłumik 22011 walker
Tłumik 22011 walker
Tłumik 22011 walker
Tłumik 22011 walker
192.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22011

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1190
Ciężar [kg]5,229
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490220110
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22011 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: DAEWOO LANOS 1.3/1.6 02.97-
numery OEM:
DAEWOO      96182255
DAEWOO      96283770
DAEWOO      96350723

Zastosowanie Tłumik 22011 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22011 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.