Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel COMMODORE B 2.8 GS/E (1972-1975) 160km » 22053 walker
wybrany samochód: 
Opel Commodore B 2.8 Gs/e (1972-1975) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22053 WALKER

22053 Tłumik WALKER
walker 22053
Tłumik 22053
22053
walker 22053 Tłumik
Tłumik 22053 walker
Tłumik 22053 walker
Tłumik 22053 walker
Tłumik 22053 walker
239.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22053

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1350
Ciężar [kg]7,460
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490220530
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22053 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT LEON, TOLEDO II VW GOLF IV, NEW BEETLE 1.4 10.97-09.10
numery OEM:
SEAT      1J6253609AF
SEAT      1J6253609AK
SEAT      1J6253609CT
SEAT      1J6253609R
VOLKSWAGEN      1J6253609AF
VOLKSWAGEN      1J6253609AK
VOLKSWAGEN      1J6253609AM
VOLKSWAGEN      1J6253609CT
VOLKSWAGEN      1J6253609R
VOLKSWAGEN      JZW253609S

Zastosowanie Tłumik 22053 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22053 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.