Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI quattro (2006.06-2008.06) 170km » 22204 walker
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Avant (8ed) 2.0 Tdi Quattro (2006.06-2008.06) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22204 WALKER

22204 Tłumik WALKER
walker 22204
Tłumik 22204
22204
walker 22204 Tłumik
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
Tłumik 22204 walker
242.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:5 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22204

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1580
Ciężar [kg]8,600
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490222046
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22204 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: VW TRANSPORTER T4 1.9D/2.4D 07.90-04.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      074253609BB
VOLKSWAGEN      7D0253609J
VOLKSWAGEN      JZW253609BN
zamienniki:
VW496G
brak
Klarius Group
260772
brak
Klarius Group
74306
brak
DINEX A/S

Zastosowanie Tłumik 22204 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22204 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.