Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Jeep GLADIATOR pick-up (JT_) 3.0 D 4WD (2021.04-???) 264km » 22296 walker
wybrany samochód: 
Jeep Gladiator Pick-up (jt_) 3.0 D 4wd (2021.04-???) 264km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22296 WALKER

22296 Tłumik WALKER
walker 22296
Tłumik 22296
22296
walker 22296 Tłumik
Tłumik 22296 walker
Tłumik 22296 walker
Tłumik 22296 walker
242.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22296

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]630
Ciężar [kg]7,330
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490222961
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22296 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 630mm) pasuje do: PEUGEOT 406 1.6/1.8 11.95-05.04
numery OEM:
PEUGEOT      1726CN
zamienniki:
210491
brak
Klarius Group
PG460W
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22296 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22296 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.