Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Fiat PUNTO (188_) 1.9 JTD (2003.06-2012.03) 101km » 22509 walker
wybrany samochód: 
Fiat Punto (188_) 1.9 Jtd (2003.06-2012.03) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22509 WALKER

22509 Tłumik WALKER
walker 22509
Tłumik 22509
22509
walker 22509 Tłumik
Tłumik 22509 walker
Tłumik 22509 walker
Tłumik 22509 walker
Tłumik 22509 walker
Tłumik 22509 walker
Tłumik 22509 walker
235.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22509

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1310
Ciężar [kg]8,440
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490225092
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22509 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: RENAULT MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE SCÉNIC, SCENIC I 1.6-2.0 04.98-09.03
numery OEM:
RENAULT      7700423040
RENAULT      7700435861
RENAULT      8660000165
zamienniki:
RN633W
brak
Klarius Group
240519
brak
Klarius Group
17.9.45
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 22509 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22509 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.