Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Ford S-MAX (CJ, WA6) 2.0 EcoBlue 4x4 (2018.07-???) 150km » 22609 walker
wybrany samochód: 
Ford S-max (cj, Wa6) 2.0 Ecoblue 4x4 (2018.07-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22609 WALKER

22609 Tłumik WALKER
walker 22609
Tłumik 22609
22609
walker 22609 Tłumik
Tłumik 22609 walker
Tłumik 22609 walker
Tłumik 22609 walker
326.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22609

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]610
Ciężar [kg]6,310
Litera rozpoznawcza51
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490226099
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22609 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: NISSAN ALMERA II 1.5/1.8 01.00-11.06
numery OEM:
NISSAN      201005M370
NISSAN      20100BM500
NISSAN      20100BM505

Zastosowanie Tłumik 22609 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22609 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.