Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Citroën C5 III (RD_) 2.7 HDi (RDUHZJ) (2008.02-???) 204km » 22781 walker
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 2.7 Hdi (rduhzj) (2008.02-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22781 WALKER

22781 Tłumik WALKER
walker 22781
Tłumik 22781
22781
walker 22781 Tłumik
Tłumik 22781 walker
Tłumik 22781 walker
Tłumik 22781 walker
313.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek:5 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22781

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]680
Ciężar [kg]5,680
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490227812
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22781 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 680mm) pasuje do: SUZUKI LIANA 1.3/1.6 07.01-
numery OEM:
SUZUKI      1430054G10
SUZUKI      1430054G10 SP22
SUZUKI      1430054G11
SUZUKI      1430054G14
SUZUKI      1430054G14 SP22
SUZUKI      1430054G22
SUZUKI      1430054G22 SP22
zamienniki:
SZ119B
brak
Klarius Group
SZ116E
brak
Klarius Group
SZ118C
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 22781 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22781 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.