Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Renault CLIO II (BB_, CB_) 1.9 dTi (B/CB0U) (1999.12-2005.05) 80km » 22912 walker
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii (bb_, Cb_) 1.9 Dti (b/cb0u) (1999.12-2005.05) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22912 WALKER

22912 Tłumik WALKER
walker 22912
Tłumik 22912
22912
walker 22912 Tłumik
Tłumik 22912 walker
Tłumik 22912 walker
Tłumik 22912 walker
210.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22912

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]830
Ciężar [kg]5,880
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229120
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22912 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 830mm) pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN 1.3D/1.9D 10.01-
numery OEM:
FIAT      46826932
FIAT      51740052
FIAT      71765083

Zastosowanie Tłumik 22912 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22912 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.