Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Peugeot PARTNER TEPEE 1.6 HDi 90 (2010.04-???) 92km » 22942 walker
wybrany samochód: 
Peugeot Partner Tepee 1.6 Hdi 90 (2010.04-???) 92km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 22942 WALKER

22942 Tłumik WALKER
walker 22942
Tłumik 22942
22942
walker 22942 Tłumik
Tłumik 22942 walker
Tłumik 22942 walker
Tłumik 22942 walker
Tłumik 22942 walker
321.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:3 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

22942

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1770
Ciężar [kg]5,580
Litera rozpoznawcza66
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490229427
Status produktu: Normalny


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 22942 WALKER

Tłumik układu wydechowego środkowy pasuje do: NISSAN X-TRAIL I 2.0/2.5 07.01-01.13
numery OEM:
NISSAN      203008H300
NISSAN      203008H30A
NISSAN      203008H310
NISSAN      203008H31A

Zastosowanie Tłumik 22942 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 22942 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.