Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo 760 Kombi (704, 765) 2.4 TD Interc. (765) (1987.08-1992.07) 116km » 23038 walker
wybrany samochód: 
Volvo 760 Kombi (704, 765) 2.4 Td Interc. (765) (1987.08-1992.07) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23038 WALKER

23038 Tłumik WALKER
walker 23038
Tłumik 23038
23038
walker 23038 Tłumik
Tłumik 23038 walker
Tłumik 23038 walker
Tłumik 23038 walker
Tłumik 23038 walker
Tłumik 23038 walker
Tłumik 23038 walker
476.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:4 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23038

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]590
Ciężar [kg]6,610
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490230386
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23038 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SAAB 9-3 1.9D/2.2D 09.02-02.15
numery OEM:
SAAB      12765683
SAAB      12790737
SAAB      12803032
SAAB      32016560
SAAB      32016562
zamienniki:

Zastosowanie Tłumik 23038 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23038 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.