Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi R8 Spyder (4S9, 4SR) 5.2 FSI quattro (2016.05-2021.11) 540km » 23251 walker
wybrany samochód: 
Audi R8 Spyder (4s9, 4sr) 5.2 Fsi Quattro (2016.05-2021.11) 540km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23251 WALKER

23251 Tłumik WALKER
walker 23251
Tłumik 23251
23251
walker 23251 Tłumik
Tłumik 23251 walker
Tłumik 23251 walker
Tłumik 23251 walker
Tłumik 23251 walker
244.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 8 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23251

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1070
Ciężar [kg]4,720
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232519
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23251 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FIAT GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO, PUNTO EVO/HATCHBACK, PUNTO/HATCHBACK 1.3D 10.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      55700855
ALFA ROMEO      55703652
FIAT      51782333
FIAT      55700855
FIAT      55703652
zamienniki:
03.199.87
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23251 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23251 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.