Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Peugeot 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_) 1.6 THP (2009.06-2016.08) 156km » 23275 walker
wybrany samochód: 
Peugeot 3008 I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (0u_) 1.6 Thp (2009.06-2016.08) 156km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23275 WALKER

23275 Tłumik WALKER
walker 23275
303.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23275

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1340
Ciężar [kg]5,500
Litera rozpoznawcza65
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490232755
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23275 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SUBARU JUSTY II, JUSTY III, SUZUKI IGNIS I, IGNIS II 1.3/1.5 10.95-
numery OEM:
SUBARU      1430086G00
SUZUKI      1430086G00

Zastosowanie Tłumik 23275 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23275 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.