Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TFSI quattro (2014.05-2018.05) 333km » 23333 walker
wybrany samochód: 
Audi A7 Sportback (4ga, 4gf) 3.0 Tfsi Quattro (2014.05-2018.05) 333km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23333 WALKER

23333 Tłumik WALKER
walker 23333
Tłumik 23333
23333
283.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23333

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1290
Ciężar [kg]7,740
Litera rozpoznawcza58
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490233332
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23333 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SKODA ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 1.2D-1.9D 03.06-05.15
numery OEM:
SKODA      6Q7253609C
SKODA      6Q7253609D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23333 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23333 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.