Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Peugeot 205 II (20A/C) 1.9 GTI (1987.10-1998.09) 128km » 23674 walker
wybrany samochód: 
Peugeot 205 Ii (20a/c) 1.9 Gti (1987.10-1998.09) 128km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23674 WALKER

23674 Tłumik WALKER
walker 23674
Tłumik 23674
23674
walker 23674 Tłumik
Tłumik 23674 walker
Tłumik 23674 walker
Tłumik 23674 walker
Tłumik 23674 walker
Tłumik 23674 walker
251.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23674

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1110
Ciężar [kg]6,160
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490236746
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23674 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: RENAULT CLIO II, CLIO II/HATCHBACK 1.2-1.9D 09.98-
numery OEM:
RENAULT      77 00 418 567
RENAULT      77 00 418 777
RENAULT      77 00 418 778
zamienniki:
RN662D
brak
Klarius Group
RN664B
brak
Klarius Group
230640
brak
Klarius Group
230641
brak
Klarius Group

Zastosowanie Tłumik 23674 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23674 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.