Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Opel INSIGNIA A Sports Tourer (G09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (35) (2008.10-2013.06) 260km » 23713 walker
wybrany samochód: 
Opel Insignia A Sports Tourer (g09) 2.8 V6 Turbo 4x4 (35) (2008.10-2013.06) 260km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23713 WALKER

23713 Tłumik WALKER
walker 23713
Tłumik 23713
23713
walker 23713 Tłumik
Tłumik 23713 walker
Tłumik 23713 walker
Tłumik 23713 walker
Tłumik 23713 walker
531.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23713

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1350
Ciężar [kg]5,839
Litera rozpoznawcza64
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490237132
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23713 WALKER

Tłumik układu wydechowego przód pasuje do: CHEVROLET LACETTI, NUBIRA, DAEWOO LACETTI, NUBIRA 1.8 07.03-
numery OEM:
CHEVROLET      96553707
DAEWOO      96553707
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23713 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23713 WALKER:

Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.