Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Volvo C70 I kabriolet (873) 2.4 (1998.06-2005.10) 170km » 23819 walker
wybrany samochód: 
Volvo C70 I Kabriolet (873) 2.4 (1998.06-2005.10) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23819 WALKER

23819 Tłumik WALKER
walker 23819
Tłumik 23819
23819
walker 23819 Tłumik
Tłumik 23819 walker
Tłumik 23819 walker
Tłumik 23819 walker
Tłumik 23819 walker
250.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 6 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23819

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]970
Ciężar [kg]5,100
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490238191
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23819 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, RENAULT LOGAN I 1.4-1.6LPG 02.07-
numery OEM:
RENAULT      6001549415
RENAULT      6001549416
DACIA      6001549415
DACIA      6001549416
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik 23819 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23819 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.