Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Toyota MODEL F (CR2_, YR2_, YR3_) 1.8 De Luxe (YR20_, YR20RG) (1982.11-1984.08) 79km » 23900 walker
wybrany samochód: 
Toyota Model F (cr2_, Yr2_, Yr3_) 1.8 De Luxe (yr20_, Yr20rg) (1982.11-1984.08) 79km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23900 WALKER

23900 Tłumik WALKER
walker 23900
Tłumik 23900
23900
walker 23900 Tłumik
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
Tłumik 23900 walker
449.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Wtorek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23900

producent:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1000
Ciężar [kg]6,130
Litera rozpoznawcza53
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490239006
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23900 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: MAZDA 5 1.8/2.0 02.05-05.10
numery OEM:
MAZDA      LF2840100B
MAZDA      LF2840100C
MAZDA      LF2840100D
MAZDA      LF2940100E
MAZDA      LF2940100F
MAZDA      LF2940100G
MAZDA      LFF840100A
zamienniki:
49.005.84
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 23900 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23900 WALKER:

Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.