Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Mitsubishi LANCER V (CB_A, CD_A, CE_A) 2.0 Diesel (CB8A) (1992.06-1996.12) 68km » 23975 walker
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer V (cb_a, Cd_a, Ce_a) 2.0 Diesel (cb8a) (1992.06-1996.12) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 23975 WALKER

23975 Tłumik WALKER
walker 23975
347.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

23975

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]910
Ciężar [kg]7,390
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490239754
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 23975 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: FORD FIESTA VI 1.25/1.4/1.4LPG 06.08-04.17
numery OEM:
FORD      1521746
FORD      1540179
FORD      1556631
FORD      1580172
FORD      1673791
FORD      1804962
FORD      1806567
FORD      1907949
FORD      8V515K244AA
FORD      8V515K244AB
FORD      8V515K244AC
FORD      8V515K244GA
FORD      8V515K244GB
FORD      9V215K244GA
FORD      9V215K244GB
FORD      ME9V215K244G1A

Zastosowanie Tłumik 23975 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 23975 WALKER:

Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.