Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Iveco EUROCARGO I-III 100 E 18 K tector, 100 E 18 DK tector (2000-2015) 181km » 72183 walker
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo I-iii 100 E 18 K Tector, 100 E 18 Dk Tector (2000-2015) 181km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik 72183 WALKER

72183 Tłumik WALKER
walker 72183
Tłumik 72183
72183
walker 72183 Tłumik
Tłumik 72183 walker
Tłumik 72183 walker
Tłumik 72183 walker
300.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:3 szt.

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72183

dostawca:

WALKER

Status produktu: Normalny
Długość [mm]870
Ciężar [kg]8,900
Litera rozpoznawcza52
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez części do montażu
Gwarancja3 lata gwarancji
napełniony
nr EAN3277490721839
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik 72183 WALKER

Tłumik układu wydechowego tył (Dedykowany, dł.: 870mm) pasuje do: CITROEN C5 I 2.2D 03.01-08.04
numery OEM:
CITROËN      1726HJ
zamienniki:
13.2.56
brak
EBERSPÄCHER

Zastosowanie Tłumik 72183 WALKER w samochodach:

Opinie Klientów o Tłumik 72183 WALKER:

Adam, Wilcza
2020-05-26
 5/5
Wahałem się przed zakupem 22693 producenta to ale wszystko jest w porządku
Robert, Legnica
2022-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna
Stanisław, Marciszów
2025-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, zgierz
2021-02-01
 5/5
Jakość świetna

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.