Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km » I11045YMT yamato
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT Yamato

I11045YMT Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego Yamato
yamato I11045YMT
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT
I11045YMT
25.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

I11045YMT

dostawca:

Yamato

Status produktu: Normalny
Wymiar stożka [mm]14,7
Zbieżność stożka1/6
Rozmiar gwintu 1M14x1,50
Rozmiar gwintu 2M14x1,50
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj gwintuz gwintem wewnętrznym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
nr EAN5900427507388
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT Yamato

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: NISSAN AVENIR, CEDRIC, NAVARA, NP300, PATHFINDER II, PICK UP, PRAIRIE LIBERTY, TERRANO II, TERRANO REGULUS, X-TRAIL I 2.0-3.5 06.91-
numery OEM:
NISSAN      48520 0P725
NISSAN      48520 0W025
NISSAN      48520 3S525

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT Yamato w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego I11045YMT Yamato:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.