Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volvo FL FL 220-17 (2000-2006) 220km » J48018AYMT yamato
wybrany samochód: 
Volvo Fl Fl 220-17 (2000-2006) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawieszenie, przekładnia kierownicza J48018AYMT Yamato

J48018AYMT Zawieszenie, przekładnia kierownicza Yamato
yamato J48018AYMT
Zawieszenie, przekładnia kierownicza J48018AYMT
J48018AYMT
37.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

J48018AYMT

dostawca:

Yamato

Status produktu: Normalny
nr EAN5900427564695
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawieszenie, przekładnia kierownicza J48018AYMT Yamato

Silentblock przekładni kierowniczej L/P pasuje do: SUZUKI WAGON R+ 1.3/1.3D 05.00-
numery OEM:
SUZUKI      48541-82H10
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawieszenie, przekładnia kierownicza J48018AYMT Yamato w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.