Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volkswagen GOLF VI Variant (AJ5) 1.6 TDI 4motion (2009.07-2013.07) 105km » A 12 247 brembo
wybrany samochód: 
Volkswagen Golf Vi Variant (aj5) 1.6 Tdi 4motion (2009.07-2013.07) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy A 12 247 BREMBO

A 12 247 Cylinderek hamulcowy BREMBO

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

A 12 247

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
Rozstaw śrub mocujących [mm]36
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1
nr EAN8432509601716
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy A 12 247 BREMBO

numery OEM:
FORD      1809923
FORD      6464705
FORD      92VB2261BA
NISSAN      441000X810

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy A 12 247 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy A 12 247 BREMBO:

Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.