Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Citroën C4 III (BA_, BB_, BC_) 1.2 MHEV (BAHPXH) (2024-???) 101km » DRA3728 delco remy automotive europe
wybrany samochód: 
Citroën C4 Iii (ba_, Bb_, Bc_) 1.2 Mhev (bahpxh) (2024-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator, Light duty Europe Reman DRA3728 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DRA3728 Alternator, Light duty Europe Reman DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

DA4838

numer części:

DRA3728

Długość 1/Długość 2 [mm]:27.0 / 65.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:75
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:3
Długość 1 [mm]:26
Fan: IF
Status produktu: Normal
Długość 1/Długość 2 [mm]:27.0 / 65.0
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Napięcie [V]:12
Prąd ładowania alternatora [A]:75
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:ze zintegrowanym regulatorem
ID wykonania wtyczki:PLUG381
Złącze / klema:z przyłączem do czujnika prędkosci obrotowej
Ilość żeber:3
Długość 1 [mm]:26
Fan: IF
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3728 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 164.67 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR DRA3728
numery OEM:
RENAULT      7700424585
RENAULT      7700436627
RENAULT      7700754832
RENAULT      7701499603

Zastosowanie Alternator, Light duty Europe Reman DRA3728 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.